Jump to content
  • 0

Hexxit always Crash by starting


sakul00l

Question

I've updated my graphics card driver but it still does not work  :( 

 

Here the new Crash Report:

 

---- Minecraft Crash Report ----
// Hey, kitzelt, dass! Hehehe!

Zeit: 17.05.15 17.20
Beschreibung: Fehler beim Spiel zu starten

org.lwjgl.opengl.OpenGLException: Ungültige enum (1280)
    bei org.lwjgl.opengl.Util.checkGLError (Util.java:59)
    bei org.lwjgl.opengl.DrawableGL.checkGLError (DrawableGL.java:82)
    bei org. lwjgl.opengl.Display.swapBuffers (Display.java:617)
    bei net.minecraft.client.Minecraft.func_71357_I (Minecraft.java:518)
    bei net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a (Minecraft.java:407)
    zum Netto .minecraft.client.MinecraftAppletImpl.func_71384_a (Sourcefile: 56)
    bei net.minecraft.client.Minecraft.run (Minecraft.java:733)
    bei java.lang.Thread.run (Unknown Source)


Eine detaillierte Durchmarsch durch den Fehler, seine Codepfad und allen bekannten Details ist wie folgt:
-------------------------------- -------------------------------------------------- -----

- System-Details -
Details:
    Minecraft Version: 1.5.2
    Betriebssystem: Windows 8.1 (amd64) Version 6.3
    Java Version: 1.8.0_45, Oracle Corporation
    Java VM Version: Java HotSpot (TM) 64-Bit Server VM (Mixed-Mode- ), Oracle Corporation
    Speicher: 177747840 bytes (169 MB) / 298.319.872 Byte (284 MB) bis zu 954.728.448 Byte (910 MB)
    JVM Flags: 3; -XX: HeapDumpPath = MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1024m -XX: MaxPermSize = 128m
    AABB Pool Size: 0 (0 Byte, 0 MB) zugeordnet, 0 (0 Byte, 0 MB) verwendet
    Suspicious Klassen: FML und Forge sind installiert
    IntCache: cache: 0, t cache: 0, zugeordnet: 0, tallocated: 0
    FML: 
    LWJGL: 2.9.0
    OpenGL: Intel (R) HD Graphics GL-Version 4.3.0 - Build 10.18.14.4170, Intel
    Ist Umgebaute: Auf jeden Fall; Client-Marke geändert, um 'fml, Schmiede'
    Typ: Client (map_client.txt)
    Texture Pack: Standard
    Profiler Position: N / A (deaktiviert)
    vec3 Pool Größe: ~~ ~~ ERROR Nullpointerexception: null

Edited by sakul00l
Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...